4 marca 2012

CIASTECZKOWY POTWÓR

Tort 3D z włochatym Ciasteczkowym Potworem, który zajada ciasteczka.
Niebieskie futerko zrobione z kremu, oczy i czarna paszcza ;) z masy cukrowej.
Zrobiony został na czwarte urodziny mojego synka Łukasza.

Z ogromną przyjemnością podaję, że tort ten 13-go kwietnia 2012r. zwyciężył w konkursie, zorganizowanym przez "Tortolandię" przy współpracy z P.AN Centrum Słodkiej Dekoracji, na tort miesiąca, edycji "MARZEC 2012", co jednocześnie oznacza, że został on zakwalifikowany do konkursu na "TORT ROKU 2012".
Do konkursu zgłoszono w sumie 220 tortów artystycznych.
... i niech mi ktoś teraz powie, że 13-ty i to w dodatku piątek jest dniem pechowym ;)

No i kolejna aktualizacja :) ... 22-go marca 2013r. zostały ogłoszone wyniki konkursu na "TORT ROKU 2012"
 i Ciasteczkowy zajął tam II miejsce. Konkurs był zorganizowany przez "Tortolandię" przy współpracy z P.AN Centrum Słodkiej Dekoracji.
Dziękuję wszystkim tym którzy we mnie wierzyli... no i w Ciasteczkowego również :) .






20 komentarzy:

  1. Weroniko, jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich dzieł, począwszy od cudnych ciasteczek, a skończywszy na przepięknych tortach.
    Serfując po sieci z upodobaniem oglądam "tortowe dzieła", jednak dziś stwierdziłam, że wszystkie które dotąd widziałam odpadają w przedbiegach. Pozdrawiam serdecznie.....będę zaglądała na Twoją stronę regularnie.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu bardzo dziękuję Tobie za tak miłe słowa :)
      Tortami tego typu zajmuję się dopiero od niecałego roku i jeszcze wiele muszę się nauczyć... a najbardziej cieszę się jak widzę, że ludziom podoba się to co robię i doceniają mój wysiłek, bo wszelkie dekoracje na tortach i babeczkach (kwiaty, figurki, itp.) robię sama co jest dość pracochłonne, ale dzięki temu moje "Słodkości" stają się bardziej wyjątkowe ;)
      Pozdrawiam serdecznie i "torcikowo" ;D

      Usuń
  2. BOŻE JAKI PIĘKNY TORT!!!Uwielbiam ciasteczkowego potwora a ten tort wygląda jak maskotka !Gratuluje pomysłu i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bacia dziękuję :) . Muszę przyznać, że co niektórzy faktycznie myśleli, ze jest to maskotka ;D .

      Usuń
  3. Podziwiam Twój talent i umiejętności, cieszę się, że moje (nasze ;) ) imię - Weronika - ma godną reprezentantkę! :)
    Jesteś po prostu niesamowita i kiedy patrzę na twoje dzieła, mój zasób słów staje się nagle zbyt ubogi, by wyrazić mój niebotyczny zachwyt.
    Weroniko, dziękuję ci za to, że poprawiasz mój nastrój, zmysł artystyczny, podrzucasz nowe pomysły i budzisz wiarę w moje własne możliwości! Za rozbudzanie we mnie nieuzasadnionego głodu - już nie dziękuję. :)
    Pozdrawiam cię cieplutko i czekam na kolejne torty
    - Weronika ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weroniko jest mi ogromnie miło, że podoba Ci się to co robię :) Tylu tak wspaniałych słów to chyba jeszcze nigdy nie usłyszałam... ach... aż mnie zawstydzasz ;)
    A kolejne torty? Z pewnością będą, więc zapraszam do zaglądania do moich "Słodkości..."
    Pozdrawiam serdecznie i "torcikowo" ;)
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny!!! bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jaki cudny ! ty masz jakieś formy specjalne ? albo stelaże ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kształt tortu był rzeźbiony w cieście... tak na oko ;) bez żadnych form. W środku nie ma stelaża, a jedynie dwie zwykłe słomki, tak na wszelki wypadek, żeby czasem tort nie zaczął się przewracać podczas krojenia, bo był trochę wysoki :) .

      Usuń
  7. Absolutne mistrzostwo świata!! Napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Arcydzieło. Zdolna bestia z Ciebie :* A te kłaczki to jakąś specjalną końcówką do szprycy robiłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Włosy są zrobione specjalną tylką Wilton'a nr 233 (świetnie wychodzi z niej też trawa).
      Pozdrawiam "torcikowo" ;)
      Weronika

      Usuń
  9. świetny... brak słów! zajrzę tu napewno znów...

    OdpowiedzUsuń
  10. niewiarygodny! wygląda jak maskotka:) aż
    szkoda jeść takie dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny tort, musiał pochłonąć masę czasu i pracy. Warto było, bo efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju ale talent! Ten tort jest obłędny, genialny, super, świetny, niesamowity, i mogłabym tak wymieniać w nieskończoność! Akurat dodatkowo bardzo lubię ciasteczkowego potwotra i się trochę z nim utożsamiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za przesympatyczne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy jest możliwość zdobycia przepisu lub zamówienia takiego tortu u pani?

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń